Skip to content
Regulamin korzystania z naszych usług
- Umówienia terminu w gabinecie oznacza zaakceptowanie regulaminu oraz wymienione poniżej zasady.
- Gabinet Zdrowy Styl ma nieregularne godziny pracy. Wizytę można umówić od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 ? 20:00, a także poza tymi godzinami po wcześniejszym uzgodnieniu osobiście bądź telefonicznie w recepcji.
- Na terenie gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz spożywania napojów alkoholowych.
- Przy pierwszej wizycie klienta w salonie prosimy o wypełnienie zgody na przetwarzanie jego danych przez Gabinet Zdrowy Styl tzw. RODO.
- Aby Klientka mogła przystąpić do świadczenia usługi kosmetycznej musi zostać odbyta Diagnostyka skóry. W przypadku braku konsultacji, Klientki nie są umawiane na żaden zabieg na twarz. Pozostałe zabiegi tj. manicure, pedicure, depilacja, henna, przedłużanie rzęs, masaż nie wymagają odbycia Diagnostyki skóry.
- Opłatę za konsultację u fizjoterapeuty, Diagnostykę skóry oraz pierwszą aplikację rzęs należy dokonać z góry po otrzymaniu maila bądź sms ze szczegółami wizyty. Przelew powinien być dokonany najpóźniej na 48 godziny po zapisie na wizytę. Jeżeli Klient nie może pojawić się na konsultacji/wizycie, prosimy o informację zwrotną na 24 godziny przed umówioną wizytą. Inaczej konsultacja/wizyta oraz opłata za nią przepada. Nie dokonując opłaty za konsultację/wizytę i nie potwierdzając jej wizyta przepada.
- W przypadku nie pojawienia się Klientki na wyznaczonym zabiegu w przeciągu miesiąca od DRUGIEJ części Diagnostyki skóry i/lub nie wdrożenie planu pielęgnacyjnego, wszelkie kolejne konsultacje są odpłatne 100 zł. Wyjątek stanowią indywidualne ustalenia podczas pierwszej lub drugiej części Diagnostyki skóry.
- W przypadku samodzielnej zmiany planu pielęgnacji lub braku kontaktu przez 3 miesiące od ostatniej wizyty, obowiązkowe będzie wykonanie pełnej Diagnostyki skóry składającej się z dwóch wizyt, płatnej 300 zł.
- Wszelkie konsultacje podczas regularnych wizyt i zabiegów (1 wizyta przypadająca na minimum 3 miesiące) są bezpłatne.
- Mężczyźni przed przystąpieniem do zabiegu na twarz mogą mieć wykonaną skróconą konsultację i Diagnostykę skóry przed zabiegiem. W zależności od problemu konsultacja jest bezpłatna (do 15 min) lub płatna 100 zł (do 30 min). W przypadkach bardziej skomplikowanych obowiązuje wykonanie pełnej Diagnostyki skóry płatnej 300 zł.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi fizjoterapeutycznej, fizjoterapeuta przeprowadza z Pacjentem wywiad i zakłada kartę pacjenta w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby, tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia terapii oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każda wizyta umawiana on-line lub telefonicznie na zabiegi kosmetyczne wymaga uiszczenia przedpłaty. Informacje wysyłane będą sms bądź mailowo.
- Za usługi, których czas trwania przekracza 60 minut lub więcej pobierana jest przedpłata zarówno przy rezerwacji on-line oraz telefonicznej. Kwota przedpłaty zależna jest od wartości usługi ok. 50-100 zł.
- Jeżeli wartość przedpłaty jest niższa niż wartość usługi regulujemy różnicę po odbytej wizycie na miejscu.
- Wykonanie zabiegu laseroterapii, przekłucia uszu, zabiegu mezoterapii mikroigłowej i innych zabiegów z użyciem prądów lub naruszających ciągłość tkanek wymaga pisemnej zgody Klientki/ Klienta na wykonanie zabiegu. W przypadku odmowy podpisania zgody zabieg nie będzie wykonywany.
- Osoby poniżej 18 roku życia powinny stawić się w Gabinecie z rodzicem/ prawnym opiekunem w celu podpisania zgody na każdy zabieg z oferty.
- Wysokość danej usługi może ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem.
- Przed każdą wizytą następuje automatyczna wysyłka sms z przypomnieniem o wizycie z prośbą o potwierdzenie wizyty przypadającą dnia następnego.
- W sytuacji braku potwierdzenia do 24 h przed umówioną wizytą, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana. A zarezerwowany dotychczas termin staje się dostępnym dla innych Klientów.
- Brak sms z naszej strony nie oznacza, że wizyta została odwołana.
- Opłatę za pozostałe usługi można uregulować ?z góry? przelewem na konto i wysłać Nam potwierdzenie przelewu na nasz adres e-mail: kontakt@zdrowy-styl.pl
- Dane do przelewu:
Zdrowy Styl Magda Komorowska
Ul. Fantazyjna 24
03-580 Warszawa
Inteligo Bank:
13 1020 5558 0000 8202 3084 5716.
Tytuł: imię i nazwisko, data wizyty oraz za jaką usługę - Nieobecność Klienta lub zmiana terminu powinna być zgłaszana najpóźniej na 24h przed wizytą na numer telefonu 510-842-499.
- W celu umówienia wizyty sugerujemy kontakt telefoniczny pod numerem 510-842-499 oraz przez stronę internetową https://www.moment.pl/gabinet-zdrowy-styl. Przy zapisie przez Facebook lub maila czas zapisu może się wydłużyć, nawet o dzień. Jeśli wystąpi problem z dodzwonieniem się do naszego salonu prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu w wiadomości na Facebook lub SMS ? oddzwonimy.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ustalonego wcześniej terminu wizyty po konsultacji w tej sprawie z Klientem.
- Za uszkodzenia wyposażenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.
- Gabinet Zdrowy Styl nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim.
- Gabinet Zdrowy Styl zachowuje prawo do niewykonania usługi na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
- Za wyraźną zgodą Klienta usługa może zostać wykonana mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy usługi zostaną skrócone wedle uznania pracownika. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- Jeżeli Klientka ma założone rzęsy przez inną stylistkę to najpierw zdejmowane są stare rzęsy, a założenie nowych odbywa się na kolejnej umówionej wizycie.
- Na uzupełnienie rzęs Klientka powinna umawiać się do 5 tygodni od założenia rzęs. W przypadku przedłużenia tego okresu opłata będzie równa opłacie pierwszej aplikacji rzęs.
- Zawartość strony internetowej Gabinetu Zdrowy Styl treść oraz konstrukcja, chroniona jest prawem autorskim. Prawa do wszystkich materiałów na stronie internetowej, są zastrzeżone na rzecz Właściciela.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany poszczególnych punktów regulaminu.
- Reklamacje:
- Reklamacje uwzględniamy po natychmiastowym kontakcie Klientki z salonem, prosimy o przesłanie zdjęcia tego samego dnia na maila kontakt@zdrowy-styl.pl, na którym wyraźnie widać powód reklamacji.
- Przedłużanie rzęs: do 7 dni od zabiegu poprawiamy rzęsy, jeśli w tym czasie poodpadają sztuczne rzęsy.
- Pedicure z malowaniem hybrydowym oraz manicure z malowaniem hybrydowym do 3 dni od zabiegu poprawiamy wadliwie zrobione paznokcie.
- Z zasady nie zwracamy pieniędzy za reklamowane usługi. W takich sytuacjach poprawiamy prace w najbliższym dogodnym terminie.
- W sytuacji gdy jest to inny niż wyżej wymienione zabiegi, również prosimy o zdjęcia i osobiste stawienie się w gabinecie w celu ustalenia i spisania szczegółów i okoliczności reklamowanej usługi. Zbieramy wtedy dokładny wywiad dotyczący usługi, postępowania po zabiegowego i w ciągu 7 dni od złożenia reklamacji wysyłamy odpowiedź odnośnie naszego stanowiska w danej sprawie.
- Karty prezentowe:
- Karta prezentowa jest ważna 2 miesiące od daty zakupu.
- Na prośbę istnieje możliwość wydłużenia terminu ważności karty prezentowej, należy to zgłosić w dniu wykupienia karty.
- W przypadku gdy Klient/ka nie przyjdzie na umówioną wizytę z wykorzystaniem karty prezentowej w i nie poinformuje Gabinetu Zdrowy Styl o nieobecności wcześniej niż 24h karta podarunkowa przepada.